вівторок, 5 листопада 2019 р.

"Аліса в країні чудес". Неймовірні блокноти. Натхнення з Яною Бондаренко.

Всім теплий, осінній привіт!

Сьогодні я прийшла поділитися з вами неймовірною колекцією нашої ТМ "Аліса ". Побачивши її вперше я уявила відразу декілька проектів та задумів. Почну з блокнотів.


 Найбільший з блокнотів формату А5 на 120 аркушів. 

Обкладинку декорувала шикарними квіточками з набору карточок "Аліса" та набору написів на кальці "Аліса". Додала трішки квіток з фому, вирубки, фішку з набору "Дівчинка", декоративних камінців, висічку-чіп годинник та красивущий чіп "ключик і замок".

Перший форзац. Декор плоский такий як і на обкладинці.
 І покажу Вам кілька сторіночок. Мені дуже подобаються листи з цієї колекції де квіточки і картинки нерозфарбовані. Вийшли типу блокнотики-антистрес, де кожен може додати кольору, який йому до вподоби. 

Смішні і цікаві корисні фрази - цитати казки теж з набору карточок або висічки-чіп



Другий форзац цього блокнота:

У великому блокноті закладка-підвіска будильничок на шнурочку.

Сторіночки друкувала такими, щоб були гармонійними до паперу.

Другий блокнот формату А6, 100 аркушів.

Декор на обкладинці такий же, тільки тут уже чіпборд годинник на цепочці

Перший форзац:

Аналогічно сторіночки-антистрес, цитати та картинки з колекції.

В даному випадку підвіска-закладка кексик (яка ніби просить "з'їж мене":)

Другий форзац.

І третій самий маленький блокнотик. Формат А7, 80 аркушів. Декор на обкладинці такий же, тільки чіпборд в цьому випадку - годинник з ремінцем.

Всередині блокнота все так само але в мініатюрі:)


Підвісочка-ключик (від потаємних дверей)

Ось таке моє перше бачення цієї неймовірної колекції. Та саме цікаве попереду.

Дякую за те, що Ви з нами! 
До нових зустрічей в блозі Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською.


1 коментар:

  1. Яна, твои блокноты изумительные. Я очень люблю делать блокнот, и пользуясь коллекцией от
    ТМ ЕК, делала уже два блокнота.

    ВідповістиВидалити