пʼятницю, 6 вересня 2019 р.

Натхнення від Запрошенного Дизайнера Олени Шевченко.

Всім привіт! Сьогодні з вами Олени Шевченко.
 

Дуже дякую за запрошення в гості і можливість творити для такого цікавого завдання "Мить, яка надихає". Зізнатися чесно, воно стало для мене просто порятунком від безжальної творчої кризи, яка десь з місяць ніяк не хотіла мене відпускати. А як тільки я отримала завдання, ніби сама собою в руках опинилась картинка з лавандою і дуже красивим мотивуючим висловом: «Коли дощить, шукай райдугу. Коли темно, шукай зірки ». І ніби від душі відлягло, і хмари розійшлися. Творче натхнення – то моя райдуга і мої зорі. Тільки воно здатне мене заспокоїти, розрадити, наповнити життя змістом і сенсом. А ще ця робота про вміння чекати і мінливість нашого життя. Дочекатися цвітіння улюбленої лаванди і встигнути насолодитися її швидкоплинною красою. Дочекатися кращих часів, коли всі проблеми і незгоди залишаться позаду, і вміти радіти тим маленьким буденним приємностям, на які ми часто не звертаємо увагу.


Для завдання "Мить, яка надихає" я зробила коробочку-книгу. В ній можна зберігати фото щасливих моментів або різні дрібнички, які нагадують про щось дуже хороше, що вселяє надію в те, що все буде добре.

Для створення фону коробочки я використала трафарети від ТМ ЄК. Один з трафаретів допоміг мені зобразити краплі дощу. А зоряне небо символізують конверт з глітерним покриттям і шматочок фольги від шоколадки. В декорі приймає участь квіткова фішка в дерев’яній оправі. А в середині коробочки можна побачити папір з колекції «Рожеві мрії». Без уваги не залишилась і спинка коробочки – її прикрашає висічка-чіпборд Годинник з колекції «Аліса».







До нових цікавих зусрічей. 

Немає коментарів:

Дописати коментар