вівторок, 24 вересня 2019 р.

Подарункові коробочки від Інни Бензель.

Доброго всім дня!
     Сьогодні з вами, я Інна Бензель, буду намагатися надихнути на створення чогось нового.
    У мене створилися коробочки для грошей. Але зробила я їх достатньо високими і внутрішнє дно просто вставила щоб в коробочку можна було покласти якийсь маленький подарунок і тоді коробочка перетвориться на подарункову))
     Для мене завжди важко чоловіча тема. А першою народилася саме чоловіча! Бо дуже подобається ця колекція паперу "Время". 

     Давайте все роздивимося потім розкажу з чого творила свою красу.

   Розмір коробочки 13*13 см, висота 4 см. Основа крафтовий картон. Ще мені знадобилися: набір паперу "Время" листи і 30*30 і 15*15 (дуже зручно коли різні формати), картки на щільному папері "Машини", картинки для вирізання "Лампочка" та "Часи", епоксидні наліпки з колекції "Время" (моя любоффф) та гарнюній годинничок залізний з нашого магазинчику.

      Жіноча коробочка створилася до пари з чоловічою. Але вийшла зовсім не ретро, а дуже ніжною і жіночою Всьому виною) наш чудовий папір "Ніжні мрії" . Люблю цю колекцію на рівні з "Рожевими мріями". Якщо ви не тримали цей папір в руках ви не зрозумієте...він дуже цупкий, фактурний і водночас ніжнійший принт...одним словом - сплошна милота)
     Щось я відволіклася. Продовжу. Розмір коробочки 13*13*4 см, основа акварельний папір. Ще мені дуже допомогли: карточки з колекції "Ніжні мрії", та картинки-квіти цієї ж колекції, картинки метелики в блакитному , чіпборд рамка №3 та картинка-напис, яку я вставила в рамочку. Я взагалі нічого не сказала про клей! Але це і так зрозуміло)))) ні одна робота не обходиться без нашого офігенного Фокусу!!!! Він шикарний! Спробуйте не пошкодуєте!

     
Гарного всім настрою і до нових зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар