середу, 27 листопада 2019 р.

Скарбничка від Інни Бензель

Всім привіт!
     Я впевнена, що у всіх бувають моменти коли роботу робиш на одному подиху. Коли розумієш, що ця річ буде дуже доречі і ти попадеш з подарунком в "десяточку". Ця скарбничка саме така річ! Зроблена для людини у якої є своє хоббі, яке дуууже відрізняється від нашого) Але я дуже поважаю його вибір і впевнена, що скарби мають жити в гарному місці! Отож запрошую роздивитися коробочку для справжніх скарбів!

     В роботі використала мої найулюбленіші матеріали - текстурну пасту, чорний грунт,  трафарет "Шестерні", гель клей та залізні шестерні з нашого магазину. Коробочка на мгніті - закривається дуже щільно щоб ні один скарб не загубився. 
     Трішки про процес - нанесла через трафарет текстурну пасту, щоб було більш фактурно наклеїла декілька чіпбордних шестернь, покрила все чорним грунтом в два слої і проявила бронзовою фарбою. зверху наклеїла залізний декор, а також чіпборд покритий ембосінгом. Додала топінги і все готово!
      Запрошую роздивитися роботу детальніше.    

 




     І моє найулюбленіше фото....зі скарбами!
      Буду дуже рада якщо моя скарбничка надихнула вас на створення прекрасного! Цілую, обнімаю, до зустрічей!!!!


1 коментар: