четвер, 30 січня 2020 р.

Альбом "Home, sweet home!" від Інни Бензель

Доброго дня, всім!
     Сьогодні в рамках нашого завдання "Якби не було зими у містах і селах..."  хочу показати вам альбомчик "Home, sweet home!".
     Завжди мріяла мати свій будиночок, де на свята у великій вітальні збиралися би друзі і рідня. Щоб невеличкий садочок і квіти, а взимку на вулиці розчищені доріжки і будинок прикрашений новорічними гірляндами! Тому мрія втілилася в такий альбомчик!

    


    Як ви зрозуміли - це коробочка для альбому. А тепер покажу сам альбомчик



    Конструкція складається з 8 сторінок і зібрана на кільця. Шкода що цьогорічна зима не радує нас снігом, і немає гарних фоточок, але я вірю що буде і сніг і фотографії і тоді мій альбом буде прикрашений не тільки зовні, а в середині!
     Розкажу про використані  матеріали. Конструкція зроблена з пивного картону і облеєна листами паперу "Біле дерево", "Winter з глітером", "Блакитний" та "Блакитні сердечка" із базової колекції, "Ніжні мрії". Про обкладинку-дах трошки розповім. Довго думала як зробити щоб і цікаво і не довго. Взяла лист паперу "Дощечки" наклеїла на пивний картон, розрізала дощечки по контуру і пофарбувала зрізи білим грунтом, потім склеїла - вийшов гарний дах з окремих дощечок) Прикрасити обкладинку мені допомогли: чіп "Ажурна рамка", контур перламутровий білий, глітер, картинки для вирізання.
    Буду дуже рада якщо вам моя робота стане до вподоби! До нових зустрічей! З вами була я, Інна Бензель.


Немає коментарів:

Дописати коментар