понеділок, 5 серпня 2019 р.

Скарбничка-кораблик від Яни Бондаренко.

Всім теплий, літній і трішечки морський привіт!
Настав час показати Вам більш детально мій кораблик-скарбничку, яку я створила спеціально для нашого нового завдання. Приємного перегляду!

 За умовами завдання в роботі мають бути тваринки. У мене це морські привітні жителі, які виглядають зі своїх ілюмінаторів:)
Ілюмінатори у вигляді шейкерів, які наповнені мікробісером, пайетками  і маленькими вирізалками  з набору картинок "Тиха гавань"

 Іще один поважний представник фауни (мабуть капітан цього корабля:)
 Сам кораблик я придумала і змайструвала з перепльотного картону. В основі декору морська колекція "Тиха гавань" і кольоровий кардсток. Закривається коробочка-скарбничка на кришечку з магнітами:
 Магніти сховані під картинками-штурвалами
 А всередині ми можемо роздивитись ще більше морських жителів та їхні "будиночки"
 Ось нарешті  і самі коробочки для скарбів. Трішки неправильної форми (продиктовано пропорціями кораблика)
 На центральній коробочці без напису можна побачити чіп штурвал-міні
Неймовірна кількість і мімішність пузирьків та інших вирізалок у наборі  картинок "Тиха гавань" не залишились поза моєю увагою. Вони мені прямо настрій піднімали під час створення скрабнички:)
Більшість вирізаних елементів я припідняла на пивний картон.



 Всередині під кришечкою розмістилась кругла рамочка для фото (фото вставляється зверху)

 А тут причаївся такий красивий мімішний чіповий морський коник:)

Сподіваюсь я змогла додати у Вашу творчість трішки морського літнього настрою! 
З нетерпінням чекаємо Ваших робіт з вусато-хвостатими жителями:)


1 коментар:

  1. Яна,твой кораблик - просто восторг вызывает!Такое все милое,красивое,так оригинально!

    ВідповістиВидалити