пʼятницю, 19 липня 2019 р.

Совиний блокнот. Натхнення з Яною Бодаренко.

Всім доброго літнього дня!
Сьогодні я прийшла до Вас із затишним совиним блокнотом. Надихнула мене неймовірна колекція "Богема". Запрошую до перегляду

 Обкладинку вирішила не перегружати, тому тут чудово поєднались декоративні шнурочки з деревяними намистинками і чіповими пір'їнками.
 Перший форзац блокнота. Карман із кальки і карточка з крафт-набору

 За основу блокнота я взяла блок фотмату А5. Форзаци і розділювачі вшила. Тому після форзацу з'явилась ось така пуста додаткова сторіночка, яку я теж трішки прикрасила карточками і цитатою на кальці.
 Перший розділювач в блокноті. Скраппапір з колекції "Богема", на який я нанесла ажурні візерунки білим рельєфом через трафарет "Серветки"
 В композиції вирубні серветки, картинки "Сови"картинки "Годинники"цитата на кальці та ніжно-прозорий годинник із кальки з набору "Аліса"
 Друга сторіночка з карманом і мінімум декору.


 Другий розділювач. Так само фон створювала за допомогою білого рельєфа через трафарет "Серветки". Ще одна неймовірна сова з набору  картинок, вирубка і цитата

 Друга сторіночка розділювача  з карманом. Тут знайшли своє призначення годинники з набору висічок-чіпів "Богема" та картинок "Годинники".

 Друга запасна сторіночка перед форзацом. Тут можна побачити закладку яку я вшила в блокнот з декоративних шнурочків і деревяних намистин.
 Неймовірно красива цитата на кальці:
 Другий форзац знову має карманчик із кальки і карточку з крафт-набору.
 Спинка блокноту - лаконічна, без об'ємного декору.
Сподіваюсь Вам сподобався мій совино - пір'їний блокнот. Рада була творити для Вас з шикарних матеріалів ТМ ЕК. До скорих зустрічей!


2 коментарі:

  1. Блокнот очень понравился. Очень сдержанный и нежный, стильный ,совиный бохо!

    ВідповістиВидалити