середу, 26 червня 2019 р.

Один в полі не воїн. Натхнення з Інною Бензель

Всім великий і дуже теплий привіт!
Спека замучила всіх, але ми не здаємося і творимо на повну!
Наразі я в Одесі. Тут теж пече😃 але досить про спеку поговоримо про творчість.
Завдання наше дуже цікаве, бо не обмежує наших поривів))) у мене їх була неймовірна кількість. Але так склалися обставини (які перевернули всі плани) що творила я своїх «воїнів» прям на підлозі, бо іншого місця не знайшла. Та хіба справа де і як))) головне - результат!
Зовсім заговорила я вас. Розкажу про роботу. Починала робити холст мікс медійний, але щось пішло не так. І тоді я почала ще раз вивчати свою дизпосилку і відкрилися мої очі коли тримала в руках набор паперу «Рожеві мрії». Вже незнаю куди я дивилася до того, але ці ніжні освіжаючі кольори полонили мою душу!!! І Народилися в мене два магніти! Що скажете?


Що розказати про них... всі ми маємо спогади і мрії! Магніт «Мрії» це про мене!!! Я мрію колись таки добудувати свій будинок і переїхати в нього! А спогади це не моє... я більше мрійник! Але вам бажаю щоб ваші спогади були лише позитивні!
В роботі використала колекцію «Рожеві мрії» - ще раз хочу сказати, що вона неймовірна! Вирізали з колекції, чіпборд, текстурна паста для оздоблення краю, написи з нової колекціі «Найкращі спогади» і звичайно ж мій фаворит - клей «Фокус»!
Покажу детальніше




Ось такі мої магніти.

А на останок хочеться сказати, що скрапер один в полі не воїн без матеріалів з яких творить! Тому бажаю вам натхнення і побільше воїнів-компаньйонів!!!
Дякую що були з нами і до скорих зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар