суботу, 13 липня 2019 р.

АТС "Метеликові віконця". Натхнення до завдання "Дива у решеті" від Інни Бензель.

Всім привіт!
Наше нове завдання "Дива у решеті" дуже напружило мою уяву. Я відкрила інтренет вичитала що таке "отвір"  і почався мізковий штурм))) Скільки було варіантів аж голова крутилася)) але зупинилася я на варіанті АТС з віконечками-отворами!!! Захотілося своїми скарбами поділитися! То ж запрошую на перегляд моєї колекції АТС "Метеликові віконця" та на обмін.



АТС створювала з нашої нової колекції "Найкращі спогади", також використала картинки "Двері", картинки "Вікна", а також висічки метелики з різних колекцій та моя дюбов - оверлей "Метелики"
Хотілося б сказати декілька слів про папір - він дуже якісний, щільний та має гарну фактуру! Працювати з ним одне задоволення!!!
Покажу кожну АТС окремо. Метелики крутяться і змінюють колір))





Дуже сподіваюся, що нашим читачам до вподоби мої малютки (доречі хоча вони і об`ємні, мають форму все ж розміри витримані за стандартом) і хтось захоче їх до своєї колекції)) 
До нових зустрічей і чекаємо ваші роботи в нашому завданні!

5 коментарів:

  1. Потрясающая коллекция!!! Очень бы хотела обменяться))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Аня вибирай крім прозорого метелика і пиши мені на адресу ayglis@ukr.net

      Видалити
  2. Шикарні метелики! Дуже хочу АТС з прозорим метеликом. Міняємось?

    ВідповістиВидалити