неділю, 13 грудня 2020 р.

Коробочка для цукерок від Інни Бензель

 Всім доброго дня!

      Сьогодні покажу вам натхнення до нашого завдання "Коробки". Хто сказав, що із зимового паперу можна робити лише новорічні і різдвяні роботи? У мене коробочка для солодощів, яку я зробила на день народження моєї  хрещениці. Вона вже дівчинка доросла - підліток, але ці милі тваринки з наших вирізалок нікого не залишать байдужими!





      Окремо хотіла зупинитися на папері. Я за шість років скрапу бачила різний папір і вітчизняних виробників, і закордонних, але якість паперу ТМ "ЕК" вражає. Коли робила полички в коробці - одну не правильно пробігувала... я трохи жадна - просто викинути не можу, вирішила перебігувати, хоча вже все зігнула по лініям. Скажу вам не кожен папір таке переживе, а цей переживає!!! звичайно лінії були трохи видно, але сам папір не розкришився, не поламався! Дякую Жені за якість!!! І остання новинка - упаковка паєток та топінгів!!! Це просто бомба! Дуже зручна - рекомендую!
     Всім дякую за увагу! Чекаємо на ваші коробочки!
     


Немає коментарів:

Дописати коментар