середу, 21 жовтня 2020 р.

Осінні рецепти щастя від Інни Бензель

  Всім теплий осінній привіт!

       Нас осінь по щедрому радує погодою, сподіваюся так у всіх! Знову виходить, уже всіми вподобане завдання, "Рецепти щастя"! Кожне з них спонукало задуматися над щасливими моментами свого життя. Я дуже люблю осінь! З роками мене вже не лякає сірий, похмурий ранок, туман чи дощ. Я все сприймаю як належне. Але звичайно ж радію коли на вулиці сонячно по-осінньому тепло. Обожнюю осінній ліс. Бо зазвичай в ліс ходжу лише за грибами. Люблю ходити, збирати гриби, за цей час можна передумати все на світі, скласти плани, відпочити та отримати нове натхнення на творчість!

      На моїй сторінці все те, що я так люблю восени і що робить мене щасливою! Доречі основою стало  минулорічне фото зроблене в парку нашого міста. Ще одна приємність цієї пори - гуляти по осінньому парку. Зовсім я вас заговорила, давайте дивитися!

     Отака моя мелодія осені!!!
     Покажу детальки


     Трішки розповім про матеріали, які допомагали творити: листок з нотами набір "Найкращі спогади" (вже не раз писала про те, що Женін папір дуже гарної якості і прям дружить він з фарбами і всякими мікс медійними штуками), фон робила спреями від ТМ "ЕК", в білий рельєф додала фарби щоб отримати сірий колір і нанесла його через трафарет міні "Гриб" та "Дубовий лист". Останнім часом дуже подобається робити бризки вітражними фарбами, вони мають насичений колір і обєм. Додала різні топінги і напис... все готово! Доречі ножі для вирубки купувала в Женіному магазині, якість супер!
     Сподіваюсь вам сподобалася моя розповідь! Чекаємо ваших!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар