пʼятницю, 7 серпня 2020 р.

Утилізація обрізків!

 Всім великий і теплий привіт!

    Сьогодні з вами Інна Бензель і поговорити хочу про утилізацію обрізків))

    Тема думаю всім знайома. Що робите ви з маленькими обрізками паперу? Раніше я їх просто складувала, потім пару разів щось десь використовувала, але найкращою утилізацією для мене стали квіти, які я робила з обрізків.

    Дивлячись на роботи американських майстринь я давно вже помічала їхні прикраси з паперу, потім зустрічала в продажі набори і подумала, а чому б саме так не прилаштовувати обрізки.

    І ось мій перший набір прикрас, виготовлений з залишків паперу "Золота сльоза", вирізалок до цієї колекції і мінімуму інших додаткових прикрашалок. Але головною родзинкою стали наші шиммери, якими я вже в кінці пройшлася по всім елементам.

    Давайте роздивимося що з цього вийшло


    А яке застосування цим прикрашалкам придумала я і невеличким МК при наступній зустрічі!!! Всього найкращого!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар