суботу, 19 жовтня 2019 р.

Осінні рецепти від Яни Бондаренко.

Всім осінній теплий привіт! 
Якщо Ви любите осінь так же сильно як я - запрошую Вас створити сонячний, теплий і трішки карамельний реквізит для Ваших скрапробіт! Попереджаю - фото дууууже багато. Ну що готові? Тоді вперед.
Феячити ми сьогодні будемо з моїми любимими незамінними в скрапі матеріалами ТМ "Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською".
А готувати по моїм рецептам, як ви вже зрозуміли, ми будемо осінні листочки. Про використані матеріали  я роскажу більш детально в кожному рецепті. .


РЕЦЕПТ №1.
Необхідні інгредієнти:
вітражні фарби,
насичені фарби "Веселка",
калька,
білий картон 200г/м (або акварельний папір)
штампи
штемпельні подушечки
прозора ацетатна плівка
На пусту штемпельну подушечку капаємо прямо з тюбика насичену фарбу "Веселка" (колір бронза)
Наносимо на штамп-листочок фарбу. Доречі мені зручно тримати в руці штемпельну подушечку а не штамп, а ви при бажанні можете поміняти їх місцями
Робимо відштамповки на акварельному папері.
Ось такі акуратні трішки з блиском листочки в нас вийшли. Я в котре переконусь - фарби ТМ ЕК універсальні, з них можна зробити не тільки спреї, а й чернила для штампінгу.
На іншу пусту подушечку наносимо фарбу Веселка (колір золото) - адже осінь у нас золота.
Ще один цікавий осінній вид листочків.
А тоді понеслось.... я змішувала чернила на самому штампі, штампувала бронзою поверх золота...
... штампувала на кальці (доречі мені дуже сподобалось і відбитки на кальці чіткі, лиш трішки пастельніші:)

І звісно не могла не поексперементувати я з чернилами із вітражних панночок. В даному випадку - пурпурна. Наносила її так само на нову штемпельну подушечку.
Відбиток шикарний
Зафарбовувала штамп одночасно вітражною фарбою пурпурною, золотою і бронзовою фарбою веселка. Результат мені дуууже сподобався:
Експерименти продовжуються і я на пурпурну подушечку додаю трішки жовтої вітражної панночки (щоб зробити насичений оранжевий колір)
І тепер штампую на ацетатній прозорій плівці і кальці.
Обємні і  дуже красиві листочки в результаті: (в даному випадку це прекрасна альтернатива гарячому ембосінгу)
Ось такі мереживні і прозорі:
А тепер черга посмакувати блюдом по першому рецепту:

Після всіх цих експериментів я люблю фарби ТМ ЕК ще більше!

РЕЦЕПТ №2
Необхідні інгредієнти:
рельєф прозорий,
трафарети,
контури,
насичені фарби "Веселка" ,
різноманітні топінги
мастихін
Починаємо готувати друге блюдо. Прикладаємо до ацетатної прозорої плівки трафарет. В даному випадку трафарет - міні "дубові листочки". Наносимо за допомогою мастихіна рельєф прозорий. 
Посипаємо дрібним топінгом. (доречі різноманітні топінги для своїх робіт ви завжди можете знайти в нашому магазині)
І ось уже готовий результат після повного висихання і вирізання:
Прозорий, шершавий, незвичний...

Деякі листочки з прозорого рельєфу я не посипала а фарбувала фарбою веселка (колір золото). Тоненьким носиком при цьому трохи промальовувала прожилки листка.

Неймовірний карамельний результат:
Теж напівпрозорий, і при цьому цупкий.

Готуємо далі:)
За допомогою іншого міні-трафарета наносимо на прозору плівку золотий контур.
Результат іще "сирих" листочків вражає, а коли вони висихають то перетворюються на ...
... карамельні. ( приготуйтесь попереду ще багато осінньої карамелі:)

Для мене це найулюбленіші листочки.
Через трафарет "осіннє листя" наносимо на кальку прозорий контур.
Вирівнюємо поверхню мастихіном.
А потім експерементуємо далі: посипаємо листочки фловерсофтом (штучний мох) і мікробісером.
І знову неочікуваний приємний результат:

Абалдєнні (мабуть такого слова немає в українській мові але по іншому назвати ці листочки в мене не виходить:)
Ті листки на кальці які я не посипала, вирішила покрасити насиченою фарбою веселка (колір золото)
При вистханні калька трішки деформувалась (вигнулась) і це додало нашим листочкам натуральності:
При висиханні фарба ростеклася по краю листочка, ніби він обведений темнішим фломайстром:)
А це результат такого ж рецепту але не на кальці. В даному випадку прозора плівка+прозорий контур+золота фарба веселка. Ну хіба не карамелька?
Ні. Мабуть таки ці мої найулюбленіші:)
РЕЦЕПТ №3:
флористичний чіпборд,
вітражні фарби та контури,
насичені фарби "Веселка" ,
клей "Фокус"
Дорогі мої феї не розслабляємось. Чаклуємо далі.
На чіпові гілочки наносимо контур золото. Тонкий носик тюбика дуже зручний і ним легко можна закрасити найдрібніші деталі.
Дане блюдо в готовому вигляді:

Інший варіант чаклунства над чіпбордом: чіп "дерево" я покрила насиченою фарбою веселка ( бронза і золото).
Потім на листочки нанесла прозорий контур.
Після повного висихання я побачила блискуче осіннє дерево з карамельними:) листочками.

А в даного рецепта є іще варіанти. Поуриваємо чіпові гілочки клеєм "фокус"
Посипаємо дрібним декоративним пісочком ТМ ЕК ...
... та фловерсофтом:
І готовий результат:

Не можу не експерементувати з цими яскравими панночками. Тому чіпові гілочки зафарбувала впереміш червоною і жовтою вітражною панночкою.

Готовий "сухий" результат:
РЕЦЕПТ №4
Необхідні інгредієнти:
кольоровий та білий картон,
ножі для вирубки,
насичені фарби веселка,
Вітражні фарби та контури.

Спреями, які я виготовила з фарб "веселка" робимо бризки і затоновуємо кольоровий картон. Вирубаємо різноманітні листочки.
Покриваємо вирубку прозорим контуром.
І золотим контуром аналогічно.
В результаті не просто ажурні листочки, а й текстцрним, блискучим покриттям.


Інший варіант оформлення вирубки - наносимо частково вітражні фарби.
Після повного висихання теж цікавий результат.
Ще можна було б намастити вирубку клеєм і посипати топінгами, приклеювати в декілька шарів вирубку щоб утворився паперовий чіпборд і багато багато інших цікавих рецептів, але це вже в наступній "кулінарній історії"...
Іще раз покажу вам результати  нашого осіннього трішки кулінарного (ми все ж таки дівчатка) чаклунства:




Сподіваюсь мої експерименти будуть корисними і ви створите собі осінній настрій. Обовязково показуйте свої листочки в нашому завданні " фарби осені". А я поки що кажу Вам до побачення! До нових зустрічей! 




5 коментарів:

  1. Яна,спасибо!Очень интересные эксперименты с классным результатом!Эффект - потрясающий!Я уже приобрела пока только несколько красочек насыщенных.Скажи,а как ты делаешь спреи,я именно их хочу первым делом пополнить.Разводить на глаз или есть пропорция?И в какую воду - обычную?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ольга, спасибо большое за теплый отзыв! Мне очень приятно и я буду рада если мк пригодится.По поводу спреев: я еще тот эксперементатор, в основном все лью на глаз (и да совсем обычная холодная вода) и при этом люблю смешивать разные цвета в одном спрее. Для более сильного яркого цвета я просто воды лью меньше. Пробуйте и у вас обязательно все получиться. И кстати из витражных красок тоже отлично получаются спреи!

      Видалити
  2. Янусь мк шикарний!!!! Аплодую стоячи!

    ВідповістиВидалити
  3. Яна, спасибо большое за такой необычный МК!!! Столько нового! Я непредставляю своих работ без Рельефа,а теперь попробую его с топингами)Уже сохранила твой МК в закладках!

    ВідповістиВидалити