суботу, 21 вересня 2019 р.

Миті, які надихають з Інною Бензель.

Всім привіт!
      Сьогодні про миті, які мене надихають буду розповідати вам я, Інна Бензель.
    Насправді надихає мене багато чого, а творити можу лише в гарному настрої. А настрій гарний коли всі поряд задоволені. Тоді ніхто не чіпає і можна творити в задоволення))) А якщо серйозно то надихають мене звичайно мої донечки. І тому для нашого завдання "Миті, які надихають" я створила сторінку з моєю найменшою донечкою Міланою. Вона щиро, по-дитячому радіє всьому! От і сторіночка про те як ми були в контактному зоопарку і раділи всьому що бачили навкруги.
     Допомагали мені в роботі наші шикарні матеріали. Папір та вирізалки з колекції "Мереживо весни", висічки метелики.





     Чекаємо на розповіді про ваше натхнення!
     Дякую за увагу, до зустрічі!


Немає коментарів:

Дописати коментар